معرفی بهترین سایت های خرید گل

دسته بندی پروژه ها

تهران - شهرک اندیشه

info@golshakheh.com

۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 18

معرفی بهترین سایت های خرید گل
57
2024-09-24
بهار سخائی

به نظر شما در خرید گل چه نکاتی مهم هستند؟ کیفیت گل ها مهم تر است یا قیمت آن ها؟ تمامی این موارد برای تهیه ی گل حائز اهمیت هستند زمانی که قصد خرید گل به صورت آنلاین را داریم باید به این نکات دقت کنیم که کدام سایت ها معتبر هستند و کدام یک با کیفیت ترین گل ها را با اقتصادی ترین قیمت عرضه می کند.

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های خرید گل بپردازیم.

نقش گل ها در سلامتی انسان چیست؟ گل و گیاهان در حفظ سلامت روحی و جسمی ما نقش بسزایی را ایفا می کنند زیرا حضور گل در محیط زندگی باعث افزایش اعتماد به نفس، حفظ روحیه، ایجاد طراوت و آرامش می شود.

گل ها از آن دسته محصولاتی هستند که هم در مراسم های عزاداری و هم در مراسم شادی و عروسی ها استفاده می شوند، هم چنین کاربردهای فراوانی در تزیین فضای سبز شهری،هدیه دادن، طراوت بخشیدن به محیط داخلی منازل و محیط کار و… دارند پس کیفیت بالا و امکان خرید آسان از جمله مواردی است که در هنگام خرید گل ها اهمیت زیادی دارد. با افزایش تمایل افراد جامعه به خرید از فروشگاه های معتبر اینترنتی به دلیلی آسان تر بودن خرید و عدم نیاز به مراجعه حضوری در حال حاضر خرید گل و گیاهان هم جز دسته محصولاتی قرار گرفته است که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خرید و فروش می شود.

 

معرفی بهترین سایت های خرید گل

بهترین سایت های خرید گل

1-گل شاخه

در معرفی بهترین سایت های خرید گل سایت گل شاخه که مرکز فروش گل شاخه بریده تک و عمده می باشد ، حرف اول را می زند. این مجموعه سال های زیادی هست که به یکی از مراجع معتبر عالی برای تهیه ی گل های شاخه ای به صورت عمده تبدیل شده است. علت این امر کیفیت بالای محصولات و ارسال فوری بدون نیاز به مراجعه حضوری می باشد. مجموعه گل شاخه یکی از صادر کنندگان گل های شاخه ای به کشور های همسایه و استان های مختلف ایران می باشد و هم چنین از جمله فعالیت های این مجموعه می توان به  تامین گل مورد نیاز در مجالس و سمینار های مهم و هم چنین همکاری با گل فروشی های دیگر اشاره کرد.

انواع گل های شاخه ای موجود در مجموعه مانند گل رز هلندی ، گل رز ایرانی ، گل رز مینیاتوری ، گل گلایل ، گل میخک ، نیلوفر و… هستند که میتوانید از طریق تماس با شماره تلفن 09129546296 استعلام گرفته و خرید خود را انجام دهید. مجموعه گل علیجانی این امکان را به مشتریان عزیز می دهد که با کیفیت ترین گل ها را در کمترین زمان و با بهترین قیمت به صورت آنلاین و با ارسال فوری و هم چنین با مراجعه حضوری به آدرس تهران، شهرک اندیشه، فاز4، بازار ایرانی اسلامی خریداری کنند.

شماره تماس : 09129546296

آدرس : تهران، شهرک اندیشه، فاز4، بازار ایرانی اسلامی

 

2-Helen bye flowers

یکی سایت های معتبر خارجی که در لیست معرفی بهترین سایت های خرید گل قرار گرفته است سایت Helen bye flowers است که مشتری می تواند عکس تمامی محصولات را به صورت تزیین شده و دسته بندی شده مشاهده کنید و مطابق با سلیقه خود و یا شخصی که می خواهید به آن هدیه دهید دسته گل خود را انتخاب کنید. هم چنین از دیگر خوبی های این سایت مشخص بودن قیمت هر دسته گل است که در پایین هر عکس نوشته شده است.

 

buy flowers-3

اگر قصد هدیه دادن به عزیزانتان را دارید این سایت مرجع بسیار مناسبی برای شماست زیرا دسته گل هایی که به صورت بسیار زیبایی تزیین شده اند به همراه هدیه های کوچکی مانند شکلات های بسته بندی شده، بادکنک، کیک تولد و… هم خریداری کنید که تمامی این محصولات به صورت عکس همراه با قیمت داخل سایت موجود و قابل سفارش هستند. در معرفی بهترین سایت های خرید گل سایت buy flowers جز معتبر ترین هاست.

 

pro flowers-4

میتوان در معرفی بهترین سایت های خرید گل سایت prof flowers هم در لسیت قرار داد. این سایت تمامی محصولات را در دسته بندی های مخصوص با توجه به استفاده ی خریدار قرار داده است مانند گل های مناسب برای مراسم عروسی، تولد، دسته گل های کوچک مناسب برای هدیه دادن و حتی استند های گل بزرگ برای مراسم ترحیم و عزاداری پس با توجه به این نوع دسته بندی انتخاب و خرید برای مشتری بسیار راحت تر می شود. در بخش دیگری از این سایت گل ها و دسته گل هایی را مشاهده خواهید کرد که دچار کاهش قیمت شده اند و مشتری با انتخاب ان ها خرید به صرفه تری داشته و می تواند محصول مورد نظر را با تخفیف تهیه کند.

 

جمع بندی

ما در این بخش به معرفی بهترین سایت های خرید گل در انواع مختلف بازار پرداخته ایم و شما میتوانید به راحتی از طریق شماره تماس های موجود در هر سایت نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *