شرکت تولید کننده گل رز

دسته بندی پروژه ها

تهران - شهرک اندیشه

info@golshakheh.com

۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 18

شرکت تولید کننده گل رز
264
2024-06-16
صادق علیجانی

اگر تامین کننده ی انواع گل رز هستید و دارای گلخانه و گل می باشید میتوانید با شرکت تولید کننده گل رز علیجانی در تماس باشید. 09129546296

 

در اینجا قصد داریم شما را با شرکت تولید کننده گل رز علیجانی آشنا کنیم.شرکت تولید کننده گل رز ما یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین ها در این زمینه بوده که میتوانید جهت خرید عمده گل رز هلندی ، خرید عمده گل رز ایرانی و خرید عمده گل رز مینیاتوری و گل های دیگر اقدام نمایید.

یکی دیگر از خدمات مجموعه ی ما صادرات گل رز می باشد و چنانچه که شما در خارج از ایران هستید و یا قصد ارسال سفارش به هر کشوری را دارید میتوانید از صفر تا صد این کار را با خیال راحت به ما بسپارید.

 

آدرس + شماره تلفن شرکت تولید کننده گل رز

آدرس دفتر فروش : شهرک اندیشه – فاز 4 – بازار ایرانی اسلامی

09129546296

 

گل رز هلندی در شرکت تولید کننده گل رز علیجانی :

یکی از انواع گل های رز موجود در مجموعه ی ما ، هلندی می باشد که پر طرفدارترین و محبوب ترین حال حاضر بازار ایران و خارج است و شما چنانچه قصد خرید و یا حتی فروش از طریق مجموعه ی ما را دارید ، میتوانید همین الان اقدام کنید.

 

گل رز ایرانی در شرکت تولید کننده گل رز علیجانی :

دومین گل رز محبوب در مجموعه ی ما که قابل خرید و فروش نیز است ، گل رز ایرانی می باشد. شما میتوانید به راحتی از طریق شماره تماس موجود در سایت نسبت به خرید و فروش آن اقدام نمایید.

 

گل رز مینیاتوری در شرکت تولید کننده گل رز علیجانی :

سومین گل رز محبوب در بین مجموعه ی ما گل رز مینیاتوری می باشد که بر خلاف ظاهر و غنچه ی کوچکترش بسیار مقاوم بوده و همیشه یکی از گزینه های عالی برای خرید و فروش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *